Jeżeli po otrzymaniu przesyłki okaże się, że produkt zawiera wady techniczne lub uszkodzenia, prosimy odesłać go przesyłką pocztową lub kurierską na adres sklepu. Do odesłanego towaru należy dołączyć informację o przyczynie reklamacji (protokół szkody sporządzony w obecności kuriera i w dniu dostarczenia przesyłki) – koszt przesyłki pokrywa Klient.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 30 dni roboczych od ich wpłynięcia. Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy.
Produkt nie przypadł do gustu?
Możesz go zwrócić w ciągu 14 dni roboczych.
Prosimy odesłać go przesyłką pocztową lub kurierską na adres sklepu – koszt przesyłki pokrywa Klient.
Zwrot pieniędzy zostanie wykonany jeśli otrzymany przez nas towar będzie bez żadnych usterek oraz będzie nadawał się do ponownej odsprzedaży.